Squier Strat - Kompletna renowacja

Tu opisujemy jak daliśmy nowe życie starym instrumentom

Moderator: Jan

Awatar użytkownika
Bisson
Posty: 32
Rejestracja: 2018-04-11, 22:11

Squier Strat - Kompletna renowacja

Post autor: Bisson » 2018-04-11, 23:32

Witam!
Kilka lat temu zakupiłem dla brata za śmieszne pieniądze taka gitarke. Jest to squier stratocaster za okolic lat 80 przynajmniej tak wychodzi wg numeru. Gitara była niekompletna, na szybko dorobiliśmy co trzeba i jakoś to smigało, brat sporo jej używał a kupił supie inne wiosło a to trafiło do kąta. Przy okazji ostatnich świat poruszyliśmy temat i doszedłem do wniosku że to całkiem fajny sprzęt i że bardzo chce się nim zająć:)
Z lutnictwem nie miałem wcześniej do czynienia, co nie oznacza, że nie mam doświadczenia w różnego rodzaju pracach manualnych.. zresztą mam nadzieje , że pokaże co nieco w tej relacji.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




Wstawiam kilka fotek strata, jutro pociągnę temat dalej bo późno już. W każdym razie będzie to całkowita renowacja. Tego typu projekty to dla mnie czysta radość i nie zamierzam odpuścić żadnego detalu. Gitara ma kilka wad które jednak przytoczę później. Tymczasem do następnego! Mam nadzieje że jakaś taryfa ulgowa dla początkujących obowiązuje :)
Awatar użytkownika
PiotrCh
Posty: 4398
Rejestracja: 2013-02-12, 00:04
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Squier Strat - Kompletna renowacja

Post autor: PiotrCh » 2018-04-12, 06:38

Gitarka wygląda na przyzwoitą. Napisz coś o drewnie korpusu, elektronice i osprzęcie. Na jakość gitary elektrycznej wpływa i drewno i osprzęt.
Wstawiaj ciut większe fotki, może nie trybem inline tylko jako załączniki otwierane w nowych kartach, więcej będzie widać. Co oprócz wymiany progów planujesz?
pozdrowienia
Piotr
Awatar użytkownika
Bisson
Posty: 32
Rejestracja: 2018-04-11, 22:11

Re: Squier Strat - Kompletna renowacja

Post autor: Bisson » 2018-04-12, 20:41

Czołem.
Wracamy do tematu.