Witam basowo!

Tu możesz się przywitać i przedstawić (wymagane)

Moderator: Jan

HansonSzmanson
Posty: 5
Rejestracja: 2019-11-19, 12:59

Witam basowo!

Post autor: HansonSzmanson » 2019-11-19, 22:19

Witam wszystkich, od administratorów do tych którzy zarejestrowali się tuż przede mną.
Witam, pozdrawiam i dziękuję, za istnienie tej przestrzeni.
Zarejestrowałem się gdyż niewątpliwie będę potrzebował pomocy i nie będę oszukiwał, że póki co, więcej potrzebuje wziąć niż mogę dać jako użytkownik, bo w temacie budowy instrumentów jestem amatorem. Mam sporo doświadczenia w obróbce drewna, w obróbce skrawaniem w ogóle ale jeśli idzie o lutnictwo to wypadam słabo. Mam na koncie trzy gitary basowe z których ostatnia jest najbardziej udana choć do doskonałości jej daleko. Ma kilka lat, zagrała sporo koncertów, gryf jest prosty i cokolwiek brzmi. I choć nosi sporo znamion amatorki bardzo ją lubię. Podjąłem niedawno decyzję o budowie kolejnego, także na własne potrzeby basu, ale chcę w tym przedsięwzięciu, oprzeć się o Waszą wiedzę i doświadczenie. O ile oczywiście będziecie chcieli się podzielić:) To na chwilę obecną tyle. Trochę się rozeznam zanim zacznę o cokolwiek pytać, żeby nie dublować, tryplować czy ile tam krotnić tych samych pytań.
Artur
poco
Moderator
Posty: 4626
Rejestracja: 2010-12-06, 14:36
Lokalizacja: Blok Dobryszyce

Re: Witam basowo!

Post autor: poco » 2019-11-19, 23:13

Witam Cię kolego (taką formę przyjęliśmy, bez panowania) Arturze na forum, które zaspakaja chyba wszystkie potrzeby tych, którzy chcą się bawić w budowę gitar. :-D
Jak się pewnie zorientowałeś spektrum tematów jest bogate i zapewniam Cię, że znajdziesz tam pewnie odpowiedzi na wszystkie swoje pytania, a w ostateczności koledzy wzmocnią motywację stosownym komentarzem. :-D
Czuj się jak u siebie w domu.
Pozdrawiam, Ryszard
via vita curva est
Awatar użytkownika
Mirek Sadowski
Posty: 200
Rejestracja: 2019-08-05, 13:51
Lokalizacja: Brzeg

Re: Witam basowo!