Olej na topie, tyle, gryfie z tyłu, główce - tru-oil (birchwood casey) - około 10 warstw, nie liczyłem dokładnie. Ale nie czekałem 24h pomiędzy warstwami - bliżej 2-3

Na podstrunnicy tung oil finish (miniwax) - 3 warstwy
Następna będzie lepsza - mam takę nadzieję, ta ma trochę niedoskonałołci.
Główka - top tutaj widaę trochę paski od kierunku szlifowania
20200328_215325.jpg
Markery podstrunnicy - tutaj raczej wszystko ok wyszło
20200328_215338.jpg
Kolor tyłu (sapeli) dopiero podczas lakierowania nabrał wdzięku - wczełniej był taki szarobury, teraz jest cieplutki i błyszczęcy.
20200328_215716.jpg
Klucz struny g jest delikatnie krzywo przykręcona łrubka blokady obrotu
20200328_215754.jpg
Tutaj to masakra - przymierzyłem struny i mostek dopiero jak miałem całołę złożonę - wyobraęšłnia geometryczna mnie pokonała w trakcie budowy - nie wzięłem tego kompletnie pod uwagę jak mapowałem wyględ dużej wersji (że menzura jest krótsza i przez to będzie wyżej). W efekcie musiałem gniazdo gryfu trochę przemodelowaę - przemodelowałem za dużo - póęšłniej musiałem doklejaę.
20200329_210909.jpg
Konsekwencja poprzedniego - mostek był za wysoko - przyszlifowałem i te małe "regulatorki" na mostku i sam mostek zcięłem o kilka mm.
20200329_211308.jpg
Tutaj takie małe załlepki łrub pickupów - trzeba by je tez zaolejowaę (zapomniałem o nich w trakcie olejowania body i gryfu i maję tylko jednę warstwę)
20200329_211539.jpg
Gniazdo na siodełko - przegięłem z głębokołcię
20200329_211658.jpg
Więcej "grzechów" nie widzę, albo się nie wstydzę.
Na pewno nie będę rzeęšłbił mostka i strunocięgu w następnej - obróbka drewna jest fajna, metalu nie.
edit: pięknie i długo wybrzmiewa - chyba dłużej niż mój "fender".