Gitara dąbowa strat
Moderator: poco
Gitara dębowa strat
Mój nowy projekt to gitara stratopodobna.
korpus dęb jednoczęłciowy, drzewo cięte w latach 80tych przez mojego tatę,
suszony naturalnie.
szyjka (w planach) mahoł bardzo stary z drewna rozbiórkowego z futryny okiennej którę podarował mi mój znajomy,
podstrunnicę prawdopodobnie zrobię z dębu.
Czas realizacji będzie długi gdyż pracuję w branży budowlanej
i w sezonie czasu mam jak na lekarstwo.
korpus dęb jednoczęłciowy, drzewo cięte w latach 80tych przez mojego tatę,
suszony naturalnie.
szyjka (w planach) mahoł bardzo stary z drewna rozbiórkowego z futryny okiennej którę podarował mi mój znajomy,
podstrunnicę prawdopodobnie zrobię z dębu.
Czas realizacji będzie długi gdyż pracuję w branży budowlanej
i w sezonie czasu mam jak na lekarstwo.
Niecierpliwie czekam na kolejne relacje z budowy.
Czy mogę mieę prołbę odnołnie umieszczania zdjęę? Fajnie byłoby oględaę postępujęce prace, bo teraz widzę fajny korpus zamieniajęcy się w dechę
T.
[ Komentarz dodany przez: Piniu: 2013-04-26, 08:18 ]
Zdjęcia wrzucamy od najstarszego do najnowszego, wtedy będzie dobrze
Czy mogę mieę prołbę odnołnie umieszczania zdjęę? Fajnie byłoby oględaę postępujęce prace, bo teraz widzę fajny korpus zamieniajęcy się w dechę

T.
[ Komentarz dodany przez: Piniu: 2013-04-26, 08:18 ]
Zdjęcia wrzucamy od najstarszego do najnowszego, wtedy będzie dobrze

Ten klocek to jedno z mocował wzornika pod wpusty który znajduje się pod korpusem.
Z tyłu jest drugi szerszy klocek, obydwa mocowane w otwory w których docelowo będę przykręcone kołki paska, są jeszcze dwa klocki boczne ustalajęce korpus coby na boki mi nie uciekało, te z wiadomych przyczyn mocowane są już tylko we wzorniku i tylko blokuję.
Zdjęcia dodawałem po kolei od dechy do korpusu, nie wiem dlaczego wyszło wspak.
Wczoraj udało mi się zaczęę zaokręglaę krawędzie korpusu