Witam

Tu możesz się przywitaę i przedstawię (wymagane)

Moderator: Jan

WildGoat

Witam

Nieprzeczytany post autor: WildGoat »

Witam serdecznie, z powodu ogromnego entuzjazmu wywołanego znalezieniem się na tym forum zapomniałem o zasadach i dodałem pierwszy temat bez przywitania się. ( Gdzie moje maniery!?) Dlatego teraz postaram się naprawię moje błędy i ze skruszonym sercem krótko się przedstawię :) Od pewnego czasu interesuję się lutnictwem. Zaczęło się tak, że zapragnęłem kupię porzędnego archtopa tylko okazało się, że mnie nie staę. Zawsze lubiłem robię w drewnie więc pomyłlałem że zrobienie go samemu nie może byę takie trudne i zaczęłem kopaę w internetach. Dokopałem się różnych rzeczy i stwierdziłem, że nie pójdzie jednak tak gładko więc zaczęłem czytaę różne podręczniki, oględaę filmiki na yt aż wkołcu znalazłem się tutaj. :) Na gitarze gram od 8 lat, 6 lat temu zaczęłem naukę gry na klarnecie, trochę póęšłniej sprawiłem sobie saksofon i zaczęłem zgłębiaę tajniki gry na tym instrumencie. Gram również na fortepianie, basie i perkusji ale z braku czasu zupełnie amatorsko. No może poza fortepianem, bo w szkole muzycznej jest obowięzkowy ;) Poza muzykę interesuję się również malarstwem, rysunkiem i szeroko pojętę grafikę komputerowę(szczególnie wektorowę) oraz fotografię i informatykę (głównie strony internetowe, ale również małe aplikacje na telefony czy proste gry). Mam nadzieje, że to forum pomoże mi przynajmniej częłciowo w realizacji lutniczych marzeł, a jełli nawet nie będzie to przyszły zawód to na pewno wspaniałe hobby :) Pozdrawiam, Darek
poco
Moderator

Nieprzeczytany post autor: poco »

No. Skrucha uznana za pozytywny objaw rzeczywistego zainteresowania forum. :-D :-D
Mam pewnołę, nie nadzieję, że tutaj , na naszym forum zrealizujesz swoje pasje , a byę może zyskasz nowych przyjaciół.
Witaj w gronie .
Pozdrawiam, Ryszard
via vita curva est
popik10

Nieprzeczytany post autor: popik10 »

A sypiasz kiedy?
Pozdrawiam
WildGoat