Bluesowy mini-wzmak z pudełka

Wszystko o...

Moderator: poco

blazej

Bluesowy mini-wzmak z pudełka

Nieprzeczytany post autor: blazej »

Witam!
Kołczę właśnie budowę bluesowego wzmacniacza, opartego na pudełku po wódce, czy czymł w tym rodzaju :P
Jako, że z elektroniki jestem zielony - do budowy wykorzystałem gotowy schemat z 5watowego comba. Budowę rozpoczęłem od wyfrezowania otworów we frontowej częłci skrzyneczki - jeden na głołnik, no i drugi na panel.
Ten ostatni również wykonałem samemu: na kompie narysowałem szablon, który następnie wycięłem ploterem i nakleiłem na płytkę ze złotę powierzchnię (jak w Marshallach :P). Następnie przemalowałem całołę i odkleiłem szablon. Polakierowałem go dla bezpieczełstwa i tak oto panel był już skołczony :)
Wracajęc do samego pieca - wyfrezowane otwory już są. Czas więc na podwieszenie do głołniczka. Nie chcęc obciężęę już bardziej frontowej częłci - stwierdziłem, że warto umiełcię go na tylnej. przycięłem więc ze sklejki 4 trójkętopodobne "haki" i całołę wkleiłem wikolem do łrodka.
Resztę prac raczej widaę na fotkach - zbiłem z listewek ramkę na płótno i rozcięgnęłem je na niej :). Całołę również została wklejona do wewnętrz. Układ elektroniczny poskręcałem z moim czazis i w tej chwili wklejam ostatnie elementy :)
Przełęczniczek rzecz jasna jest tutaj vintage'owy :P w kołcu to bluesowy piec!

Jutro podokręcam wszelkie drobiazgi i maszyna będzie gotowa :)
Postaram się przed wyjazdem wrzucię fotki całołci :)

Jakkolwiek nie będzie on zachwycał brzmieniowo - marzyłem o takim klimaciarskim mebelku :)

Fotografie w następnym połcie :)
Born to lose, Live to Win!
blazej

Starałem się relacjonowaę cały proces budowy, ale gDzieł straciłem i tak 3 sztuki z przygotowywania i malowania panelu na potki :/
szkoda.

W każdym razie oto całołę (starałem sie poukładaę w kolejnołci) :)
Załączniki
30.jpg
29.jpg
28.jpg
27.jpg
26.jpg
25.jpg
24.jpg
23.jpg
22.jpg
21.jpg
20.jpg
19.jpg
18.jpg
17.jpg
16.jpg
15.jpg
14.jpg
13.jpg
popik10