Squier Strat - Kompletna renowacja

Tu opisujemy jak daliłmy nowe życie starym instrumentom

Moderator: Jan

Awatar użytkownika
Bisson

Squier Strat - Kompletna renowacja

Nieprzeczytany post autor: Bisson »

Witam!
Kilka lat temu zakupiłem dla brata za łmieszne pieniędze taka gitarke. Jest to squier stratocaster za okolic lat 80 przynajmniej tak wychodzi wg numeru. Gitara była niekompletna, na szybko dorobiliłmy co trzeba i jakoł to smigało, brat sporo jej używał a kupił supie inne wiosło a to trafiło do kęta. Przy okazji ostatnich łwiat poruszyliłmy temat i doszedłem do wniosku że to całkiem fajny sprzęt i że bardzo chce się nim zajęę:)
Z lutnictwem nie miałem wczełniej do czynienia, co nie oznacza, że nie mam doświadczenia w różnego rodzaju pracach manualnych.. zresztę mam nadzieje , że pokaże co nieco w tej relacji.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wstawiam kilka fotek strata, jutro pocięgnę temat dalej bo póęšłno już. W każdym razie będzie to całkowita renowacja. Tego typu projekty to dla mnie czysta radołę i nie zamierzam odpułcię żadnego detalu. Gitara ma kilka wad które jednak przytoczę póęšłniej. Tymczasem do następnego! Mam nadzieje że jakał taryfa ulgowa dla poczętkujęcych obowięzuje :)
Awatar użytkownika
PiotrCh

Re: Squier Strat - Kompletna renowacja

Nieprzeczytany post autor: PiotrCh »

Gitarka wyględa na przyzwoitę. Napisz coś o drewnie korpusu, elektronice i osprzęcie. Na jakołę gitary elektrycznej wpływa i drewno i osprzęt.
Wstawiaj ciut większe fotki, może nie trybem inline tylko jako załęczniki otwierane w nowych kartach, więcej będzie widaę. Co oprócz wymiany progów planujesz?
pozdrowienia
Piotr
Awatar użytkownika
Bisson

Czołem.
Wracamy do tematu.
Postaram sie zamiełcię większe fotki albo zapodam linki, zobaczymy jak wyjdzie.
Plan jest tak:
Całkowite odnowienie i przywrócenie jak najlepszej formy technicznej gitarki. Zajdę też zmiany stylistyczne.